Tröttast i världen!

Precis så känner jag mig :D 

I helgen har vi haft fullt upp. Vi var ju på barnkalas igår.. Hailey fyller 3 år idag, så grattis till sötisen ❤ 
Det var jätte trevligt och barnen tyckte det var jätte kul. Evelyn och Tilma tjatar om att få komma dit igen :) så en lekdejt nästa gång barnen kommer till mig kanske?! 
Sen hem och kolla på gladiatorerna. Tilma somnade på soffan medan Evelyn kämpade sig igenom hela programmet :) hon var helt slut. 


Idag hade vi tvättid från 7.00-11.30. Hur tråkigt som helst men behövligt. 

Vika barnkläder måste vara det tråkigaste som finns?! Tar ju sån tid. 
Sen har vi pärlat och spelat Mariokart. 

Men vi blev så rastlösa och ville ut. Så vi tog en promenad till mamma/mormor. 



Där blev vi bjudna på fika. 
Sen när vi gick hem så följde mamma och syrran med på promenad till Ica. 

Barnen åkte till sin pappa vid sju och nu har vi pustat ut. 
Imorgon är det måndag igen och Tommy ska jobba. Jag blir ensam med tvillingarna! 

Ne nu ska jag sova! Är jätte trött :)
Godnatt ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback