Torsdag?!

Jag är så dagförvirrad.. Vet inte vad det är för dag jämt och tidsuppfattningen är helt borta ;) 
Men idag är det iaf torsdag och jag har haft fredag i mitt huvud. Sen har jag inte bloggat så mkt. Men den veckan jag har Evelyn och Tilma här så hinner jag inte eller orkar inte. 

Idag tog vi en promenad till pizzerian och åt lunch. Mysigt att äta där ibland och inte bara hämta hem. 
Sen har jag vart på vc med Tilma idag. 
Igår så började hon klaga på ont i magen. Hon vaknade även och gnällde över det. Jag tänkte att nu får hon magsjuka (går på dagis), för hon brukar inte vakna direkt så. När hon gör det och har ont så är det ofta nå fel. Sen imorse så började hon gnälla och ropa från toaletten att det svider när hon kissar.. Sen under dagen har hon sagt att det kliar när hon kissar.. Så jag fick en tid på vc. Och ja, hon har uvi igen...!!! Är så trött på detta nu. Så synd om henne! Hon har nu haft uvi 10 ggr och 4 njurbäckeninflammationer på sitt 3 åriga liv :( 
Sen har vi inte gjort så mkt mer idag. Bebisarna fick bada.. När dem var klara så plaskade och lekte Evelyn och Tilma med vattnen. Blött blev det i köket ;D 

Sen längtar jag så mkt till våren.. Eller det är ju vår, men vill ha mer sol och värme. Har inga vårkänslor alls. Får nöja mig med mina vårblommor :)

En bild på Nemi 

Och en på Mileja 

Har inte så mkt mer att skriva.. Jo, på måndag börjar Tommy jobba igen, efter en månads ledighet.. Se hur det blir att va själv hela dagarna med tjejerna. Varannan vecka har jag alla fyra barn! Mysigt ❤ 
Det ska nog gå bra.. Har ju slutat amma helt nu pga att jag ammade endast en till två ggr per dag och jag hade så ont i brösten eftersom jag inte hann amma mer.. Sen varje gång jag ammat så ville hon ha ersättning direkt efter iaf.

Ne nu ska jag fortsätta mata Mileja, sen hoppa i säng! 
Just ja, inatt sov barnen i sin säng för första gången! 

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback