Torsdag

Godmorgon :)

Idag är jag jätte trött.. Vart sent i säng igår. Hände en liten olustig grej igår, haha! 
Jag gick ut på balkongen och tittade ner. Då stod en snubbe och rökte i våran port. Sen gick han in i porten. 
Jag gick in och sa till Tommy om den skumma snubbe.. Klockan var väl 22.00 då. Sen skulle Tommy gå ner till förrådet, då ligger han och sover precis utanför våran dörr. Usch så obehagligt det var och hjärtat började rusa lite. Men jag ringde till polisen och dem suckade och sa att de skulle skicka en patrull. Snubben gick till porten och rökte titt som tätt. Gick in och lade sig igen. 
Jag vill inte ha någon som sover utanför min dörr. Speciellt inte ett fyllo. Polisen kom runt 1 tiden och hämtade han :) 

Obehagligt sånt där! Snubben är säkert jätte snäll och gör säkert inget illa. Men jag vill inte ha han här! Det stinker alkohol och rök i hela trapphuset.. 

Jaha, får se vad denna dag har att erbjuda. Evelyn och Tilma vill hitta på något.. Jag måste ju städa! Haha men det tar jag imorgon :)


Igår åt barnen framför tvn också, deras favoritprogram gick ju. Labyrint! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback