Tisdag!

Hello!

Natten har vart hemsk! Vid 01.30 så vaknade jag av att Mileja var jätte täppt i näsan. Så gav henne droppar och sög lite. Men det blev inte bättre. Hon kunde inte äta pga täppan :( men vid 03.45 så somnade hon mätt och fri i näsan.. Men då vaknade Nemi och var täppt, så vid 04.55 tittade jag sista gången på klockan. Sen vaknade båda och var hungriga 5.30 :( gaahhh!!
Men vi gick upp vid 7.30 och fixade oss. Var på vc vid nio och mätte mitt blodtryck som nu ligger på 110/60 :) sen mötte vi upp Emelie och gick en promenad på 3 km.. Sen upp till mig på en kaffe. 
Nemi är nu matad och Mileja äter nu :) funderar på vad som ska göras nu, om jag ska städa kanske eller sova en stund när bebbarna är trötta! Blir nog en promenad igen ikväll :) så skönt ute, nu ska degmagen bort!!

Ne nu ska jag bebisgosa ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback