Sova!

Godkväll :)
 
Ligger i sängen och ska snart sova. Idag har jag och barnen inte gjort mycket alls. Till lunch stekte jag pannkakor.. Såklart, mitt i stekningen så vart Mileja vrååålhungrig. Men tur att Evelyn var snäll och matade henne. Efter vi ätit så satte jag på Pippi på tvn, så tog jag med mig tvillingarna och vilade i sängen. Hörde att barnen lekte och tittade på Pippi. Sen vaknade jag av att telefonen ringde. Det var helt tyst här hemma, så gick upp och tittade. 

Barnen hade lagt sig. De hade klätt på sig pyjamas, dragit ner Persienen, satt i nattlampan, satt på nattskivan och somnat i sina sängar.. Haha gullungar! De lägger sig aldrig och sover på dagen :)
De var helt förvirrade när jag väckte dem. Det tog en stund innan dem kom upp.. Efter en stund frågade Evelyn om vi skulle äta frukost ;D haha!
Sen gick vi ut och lekte i snöblasket :( och mötte upp Tommy vid tåget. Gick och handlade och sen lagade jag mat. 

Ne nu ska jag sova! Godnatt ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback