Nappbebisar!



Tänk vad bra nappar är! 
Jag vet att det inte är bra i längden, men för stunden är det perfekt. 
Evelyn och Tilma har båda slutat med sina nappar innan dem fyllt 3 år. 
Evelyn var 2 år och 8 månader. Tilma var 2 år och 7 månader. Evelyn tog vi bara bort nappen på, hon skrek 20 minuter sen inte ett ord om den.. 
Tilma valde att sluta helt själv och kastade helt plötsligt sina nappar. Sen sa inte hon ett ord om dem heller. Efter en månad så slutade hon med sin snutte också. 
Så jag har ej haft problem med att få bort napparna. 
 
Jaha, annars idag så har vi städat hela lägenheten. Storstädade och har nu lagt bort alla vinterkläder. Skönt! Nu hoppas vi på vår och ingen mer snö.. 
Ska snart börja med maten. Spagetti och köttfärssås blir det idag. Måste göra matlådor nu igen. Så tråkigt att Tommy börjar jobba imorgon igen. Efter vi ätit ska jag packa barnens saker, de ska till sin pappa idag. Lite skönt att jag är själv med tvillingarna första veckan Tommy jobbar. Kanske jag hinner få lite rutin :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback