Måndag!

Godmorgon :) 

Hoppas ni sovit gott?! Jag är trött men känner mig ändå ganska utvilad. Ligger i sängen igen. Jag var upp med Tommy och åt frukost. Tänkte försöka få mina bebisar att somna. Eller ja, Mileja sover typ redan men Nemi ligger och sprattlat.. Men jag hör några pruttar komma, så lite ont i magen säkert.. 

Idag tänkte jag städa lite. Jag städade visserligen i fredags, men jag brukar alltid städa igen när barnen åkt till Jonas. 
Den veckan som jag inte har barnen så är det ju inga leksaker alla på golven och man behöver aldrig.gå och plocka. Det är så skönt!! Fast jag föredrar att ha mina stora prinsessor här och plocka leksaker hela dagarna ;) 
Sen blir det nog en långpromenad. Känns som det behövs efter helgen. Fast vi har gått mkt i helgen men i barnens takt :D 


Evelyns favvobild just nu ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback