Lördag!

Godmorgon!
Här startade vi morgonen vid fem :) nu sitter jag med bebisarna i soffan och Tommy spelar på datorn. Men han ska snart gå och köpa färskt bröd till frukost. 

Idag tror jag Tommys kompis och hans tjej hit. Vi ska äta mat och så.. 
Ikväll börjar gladiatorerna igen :)

Igår åkte jag och Tommy till Örebro. Behövde shoppa lite ;) han köpte en trimmer till hår och skägg. Jag köpte foundation och en vällingburk. Till tvillingarna köpte vi lite kläder. Sen present till hailey som ska ha kalas nästa helg :) 


Vi måste ha fått världens snällaste bebisar. De skriker aldrig.. De kan vara lite missnöjda ibland och gny lite, men aldrig så att dem skriker. 
Nemi har haft lite problem med magen, men aldrig massa skrik. Inte ett ljud från dem när vi var på stan :) tummen upp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback