Kaffe <3

Sitter med en kopp kaffe och kollar runt på nätet. Nemi och Mileja sover i soffan nu.. Så får passa på att sitta vid datorn då. Ska väl försöka knåpa lite på förlossningsberättelsen.. men det är så svårt. Kommer ju ihåg väldigt mycket, men svårt att få ner det bra. Vill ju inte att den ska bli för lång och tråkig att läsa.. Men jag kommer iaf skriva en förlossningsberättelse och sen om tiden direkt efter snittet i samma. Sen ett inlägg om hur jag tyckte snittet var och en jämförelse med mina två andra vaginala förlossningar..
 
Idag kommer nog vårat playstation också =) så Tommy kommer nog sitta späckad fraför de ikväll.. Min lilla nörd <3
 
 
Livet som mamma måste vara det finaste som finns?! Imorse när Tommy drog till jobbet så gick vi upp och jag kände lukten av bebisbajs... Nemi har bajsat =) Så tog med henne till skötbordet, där låg hon och tittade på mig och log. Hon försökte prata med mig, så hon tog fram en ljus gullig stämma.. Tror jag dog för någon sekund. Sen fixade jag mat till henne och Mileja. Tog upp Nemi i famnen och hon bara log och pratade med mig... då dog jag lite till.
 
Man blir så glad och allt det jobbiga bara försvinner..
Jag älskar livet som mamma. Jag har vart med om snart 5 fantastiska år med Evelyn och 3 år med Tilma... Nu börjar livet för tvillingarna.. Livet är bra underbart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback