Vart har läkarna fått legitimationen ifrån??

Cornflakespaketet eller?? Ibland undrar jag!! 
I torsdags förra veckan var jag och Tilma och lämnade urinprov som jag skrev i inlägget då.. Jag skulle ringa tillbaka igår eller idag. Så idag fick jag telefontid med en sjuksköterska.. Hon tittade på provet och sa att jag måste prata med en läkare om det.. Så hon satte upp mig på telefontid hos läkaren, han som inte skickade iväg hennes urinodling i mars och vi vart lite sura på varandra.. 11.45 skulle han ha ringt, men 15.55 hade han inte ringt.. Så jag ringde och bokade en ny telefontid hos en sjuksköterska.. Hon ringde 16.15, en jätte jätte trevlig tjej. Hon sa att han hade kollat igenom provet och skrivit ut antibiotika sen skickat över ärendet till BVC, så BVC ska kontakta mig och säga att Tilma har uvi, inte en liten uvi heller.. Gör man så som läkare?? Jag har massa frågor att ställa.. Jag vill ju för fan inte att hon äter mer antibiotika, jag vill göra en utredning på varför hon har uvi dygnet runt, året om!! 
Men läkaren skäms väl!? Han skickade aldrig odlingen i mars, så sen dess har hon haft uvi.. Nu vågade han väl inte ringa mig.. Så imorgon är det jag som ska ringa till hennes barnläkare som sitter i Lindesberg!! Jag är så trött på det här, det gör mig ledsen att se sin dotter lida! 
Jag vet snart varken ut eller in, är hon laktosintolerant och har uvi förjämnan?? Ska en treåring stå ut med detta?? 


En liten Tilma som hade så ont i magen tidigare idag :( hon somnade på golvet.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback