Varmt!! I sovrummet...

Godkväll :) 
Massa fjortisar här utanför som gapar och skriker. Minns tiden själv när man var fjortis och coolast i Frövi. När sommarlovet kom och man var ute hela nätterna och var så cool ;) haha ja pinsam och rolig tid!! 

Aja, nu är man 25 år och fyrbarnsmamma som är tråkig och bara sitter hemma.. 
Fast jag trivs med livet, trivs att vara med familjen.. Jag har gjort mitt i unglivet.. Haha! 

Idag har vi inte gjort så mkt, mest vart hemma och glott.. Vi tog en promenad på eftermiddagen. Då såg jag Evelyn och Tilma gå till kvällsdagiset.. Deras pappa jobbar kväll. Så han lämnar barnen vid sitt ordinarie dagis och sen vid 17 tiden kommer en dagisfröken som hämtar dem, sen går dem till det andra dagiset som har öppet på kvällen. Barnen så inte oss, det kan bli så fel då. Men kul att se dem, men ändå konstigt :) 
Sen gick vi till affären och handlade mat för några dagar. 
Bebbarna har legat nakna och luftat idag också, de älskar det. Dem sprattlar och trivs!


Nu har vi nyss glott film och ska nu sova :) godnatt ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback