Usch för fästingar!!

Jaha här ligger jag i sängen som vanligt.. Det är så varmt här inne så jag kan inte sova.. jag lider i denna värme! Men känner att mina ögonlock börjar bli tunga :) 

Idag har vi inte gjort så mkt.. Efter vi lämnat av barnen på dagis så gick vi till affären och handlade, köpte med två liter jordgubbar idag igen ;) som vi åt upp sen när vi hämtat barnen på dagis.. Så gott ju.. 

Nu ikväll skulle jag smörja in Evelyns ben och såg då en fästing vid knät, den hade nog precis satt sig. Usch för såna äckliga kryp!! Känns som det kryper på hela mig :( 

Just ja, Tilma slutade med blöja på natten för en vecka sen. Hon har vart torr länge, men det har blivit så att hon fått blöja ändå.. 

Ne godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback