Träningsvärk

Snacka om att jag inte kommer kunna gå imorgon.. Har redan lite träningsvärk. 
Anna kom och hämtade oss vid halv fem, då vi åkte till fellingsbro och träffade massa folk. Vi började med att köra brännboll och sen körde de andra fotboll. Jag var inte med pga bollrädsla! Jag är sjukt bollrädd och har alltid vart det.. Men jag lekte med Anna och Simons barn och tog hand om våra twins :) sen grillade en del och vi hämtade kebab.. Bebisarna var snälla och bråkade ingenting.. 
Så kul och roligt att samlas! Tråkigt bara att det är höstkyla ute. Jag frös så mkt på slutet :( aja! Vi ska träffas igen i augusti. 




Anna körde hem oss igen, så vi var väl hemma 21.30 ungefär. 
Nu ligger vi i sängen och ska sova. Tommy och bebisarna sover redan :) 

Godnatt ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback