Natti nu då!!

Första natten utan blöja för Tilma då. Blöjan har vart torr på morgonen jätte länge nu.. Så nu får hon testa utan blöja :) se hur det går då! På dagen har hon vart blöjfri över ett halvår.. Men eftersom hon dricker välling på kvällen så kan hon ju fylla upp blåsan av det. 
Ikväll testade jag att blanda mjölkfria vällingen med laktosfri mjölk istället för vatten. Hon tyckte det var bättre men lite skeptisk ändå.. Tog tid för henne att få i sig den, men sen ville hon ha vällingen i en mugg, då drack hon upp den.. Annars dricker hon ur nappflaska i sängen.. Jag vet, hon är 3 år och 4 månader gammal och dricker välling ur nappflaska. Har hört av folk att dem tycker hon är förstor, men hon kan ju inte ligga i sängen och dricka den ur mugg.. Och jag vill att hon ska dricka välling så länge som möjligt :) 
Sen är hon ju fortfarande min bebis <3

Imorgon har vi tvättid 7.00-11.30, passar ju bra då vi ändå ska upp och lämna barnen på dagis. 
Efter dagis så ska Tilma till doktorn och sen ska Evelyn och Tilma hem till sin pappa ett par dagar.. Tills på söndag! 

Ne nu ska jag läsa lite bloggar och sen sova! Godnatt ❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback