Godkväll

Ligger i sängen och ska snart sova, Tommy spelar och bebbarna sover. 
Jag ligger och lyssnar på Mileja som rosslar så i bröstet, skulle vilja att hon kunde hosta upp slemmet.. 

Hur gick det på vårdcentralen idag då?! Ja jag var iaf inte på bästa humöret efter läkarbesöket med Tilma. Gillade verkligen inte läkaren. Han sa till Tilma på skarpen, sa till mig att tjejer har kort urinrör och får då lättare uvi, Tilma kommer inte ha någon infektion men vi kan göra ett test om du är så orolig, han sa också att han jobbar en timme till innan han går på semester och har så mkt att göra och till sist det värsta... hon blev kissnödig och ville kissa, men han sa att vi fick gå till väntrummet och vänta på våran tur.. I väntrummet höll Tilma på och kissa på sig så jag blev irriterad och bad om en mugg till henne efter att hon fått hålla sig i 10 minuter :( Tilma förstod ju liksom inte heller varför hon inte fick kissa när hon var så kissnödig och toaletten låg precis vid henne. Hon vart nästan ledsen!! 
Proverna visade att hon hade jätte mkt bakterier i kisset :( så på tisdag ska jag ringa tillbaka och höra om odlingen.. Läkaren är ju på semester då, lika bra kanske!! 

Till middag idag blev det kokoskyckling, så gott. Längtar redan till lunch imorgon ;) 
Recept finns i kategorin mat/recept.. 

Ne godnatt ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback