14 juni

Godmorgon, solen lyser och det blåser storm :( 
Idag ver jag inte vad vi ska hitta på. Jag har sjukt ont i huvudet och har haft det hela natten.. Vet inte vad som hänt, men känner mig deprimerad. Inte så jag mår jätte dåligt.. Men känner mig nedstämd och har ont i nacke, axlar och huvud mkt nu.. Tror jag spänner mig! 

Paketet kom till Ica sent igår kväll :) men det var skönt, då slipper jag åka till Örebro idag och handla.. Ska snart gå och hämta ut de och köpa nå gott till kaffet kanske ;) hihi

Just ja, igår var det ju en otursdag, fredag den 13e.. Jag tror inte jag hade otur.. Tilma hade otur iaf, vi hade gjort en hinderbana här hemma på kvällen, som vanligt slutar det alltid med att någon skadar sig.. Tilma fick in en jätte stor sticka i foten. Den var 1,5 cm lång och tjock. Gud, vad hon vart ledsen och bara skakade :( 


Hinderbanan mitt i chips ätandet och djungelbok tittandet :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback