Nu blir det nattinatt..

I eftermiddags kom Evelyn & Tilma hit och hälsade på. Pappa/morfar kom hit. Så han ville träffa dem lite snabbt innan dem åkte igen. Elisabeth kom också en sväng efter hon vart hos frisören. 
När dem åkte vid 18.30 så beställde vi från pizzan. Hade inte ätit på hela dagen, jo frukost vid 8 tiden, kaffe och glass vid 11 ungefär. Var inte jätte hungrig men kände mig tom i magen. Man blir inte sugen eller hungrig alls i denna extrema värme. Tyvärr så lider jag när det är så här varmt. 30 grader i skuggan är lite väl extremt, tycker jag ;)
Evelyn & Tilma svettades tillochmed, bebisarna lider också jätte jätte mkt.. Men skönt att sommaren har kommit tillbaka från sin semester!! 

Nemi kunde inte somna i sin säng ikväll, hon tycker det är för varmt, eller? Hon somnade iaf hos mig i soffan (ännu varmare), men hon ville väl ha min närhet. 

Den här bilden får avsluta mitt inlägg!
Godnatt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback