6 juli..

Godmorgon, alltså vart tar tiden vägen? Redan 6 juli.. Nästa vecka blir twinsen 5 månader, helt sjukt. Snart ett halv år gamla. Ne nu går tiden alldeles för fort tycker jag. 
Idag ska Evelyn & Tilma tillbaka till sin pappa för en vecka där till ;( lite jobbigt faktiskt! 
Imorgon ska Nemi & Mileja få sin 5 månaders spruta :( det gillas inte! Men bra att ta dem! 

Nu har vi precis ätit frukost och ska snart koka kaffe, grymt kaffesugen är jag.. Sen ska vi gå ut, barnen ska få cykla. Tänkte ta en promenad till kyrkogården. Igår begravdes lilla Tuvali som förlorade kampen mot cancern. 
Evelyn har undrat vart hon är nu när hon inte finns längre och frågat massor. Så tänkte gå dit och visa henne, så får hon se. Kommer kännas i hela mig men det är ju fint också! Så ska jag krama och pussa mina fina lite extra idag! 

Ibland kan jag tänka "tvillingar händer bara andra inte mig!" Men det hände mig.. "Cancer händer bara andra inte mig!" Nu har jag ju inte fått den diagnosen, men tvillingar fick jag ju! Ne usch!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback