26 juli..

Godmorgon! 

Idag vaknade vi alla runt 6.30 och jag hade ont i halsen. Börjat försvinna nu, men fortfarande retar det lite i halsen och känns som lite slemmit. Blä!! Mileja är också förkyld och hostar jätte mycket. 

Igår när vi vart på simskolan så kom Therese och hämtade Evelyn och dem gick till en lekpark. Therese hade haft med sig picknick också.
Så jag, Tommy, Tilma och bebisarna köpte engångsgrill och grillade lite. Vi satt ute på en filt och åt. Mysigt!! 

Till och med Tilma åt mycket, så det var gott! 
Sen gick vi in och jag mös med Mileja så jag fick henne att somna, hon har så svårt att sova på dagarna. 



Sen på kvällen hade vi mys med gott framför en film. Emil & Ida i Lönneberga! Mysig film faktiskt :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback