22 juli..

Nu är alla ungar nyss lagda och jag sitter i soffan helt svett. Sjukt hur varmt det är. Jag tycker inte att det är skönt alls. Det är för varmt! Men men, det blir skönare ute framåt kvällen.. 
Idag åkte Evelyn och Tilma till plaskus med deras farmor. Så då passade jag på att duscha och börja med maten, det blev potatis och fiskgratäng :)
Sen kom Tommys mamma, Nisse och Richard (Tommys bror) och hälsade på. Vi fikade och svettades. Haha!! 
Sen gick vi ut och satte oss på en filt i gräset och hämtade pizza som vi åt ute. Hur mysigt är inte det??

Nu hoppas jag barnen somnar snart. 

Just ja, imorgon börjar Evelyn på simskolan, hon är så duktig så hon får börja ett år tidigare.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback