11 juli..

Godmorgon, ligger i sängen och ska snart kliva upp. Idag hoppas jag att det inte blir en sån het dag. Orkar inte med den värmen.
Idag ska jag träffa farbror doktor, eller ja farbror och farbror, han är väl inte många år äldre än mig ;D ska kolla min sköldkörtel och sen kolla astma. Jag har ju sådana besvär med min pollen .. Hon jag pratade med tyckte att jag blivit lite felbehandlad, eftersom jag gått till cv med mina andningsproblem och bara fått bricanyl utskrivet. Men nu skrev hon att jag behöver kollas upp ordentligt!! 

Sen är det ju fredag, vet inte riktigt vad som händer. Men nå ska man väl hitta på. Försöka komma ut på en promenad lite senare... Om det inte blir så extremt varmt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback