10 juli

Jag börjar så här... Jag är så glad att jag får följa denna resa med tvillingar!  När vi gick ut med att vi skulle få tvillingar så var det nästan mer negitiva kommentarer än positiva.. Typ hur jobbigt det kommer bli och hur lite tid över jag skulle få osv... Men jag ser bara positivt i det hela. Jobbigt är det knappt aldrig eftersom jag måste ha en gudagåva i mig som gör att mina barn aldrig är jobbiga. Alla fyra barn har sovit hela nätterna jämt! Sen att jag inte får tid över till annat, nog för att jag får det. Men tiden spenderas på min familj! Så ser man det positiva över det negitiva så blir det inte jobbigt!! Jag är så lycklig! Tvillingarna ger så mkt glädje! Sen att se deras utveckling varje dag och se hur dem intresserad av varandra. Nemi har börjat sitta mer och mer nu! De har glädje av varandra!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback