Torsdag!

Kväller!

Tommy och barnen sover och jag kollar på tv med lite cola. 
De senaste dagarna har jag inte mått helt bra. Har haft extremt ont i fogar och blygdben.. Det har jag jämt, men nu har det vart sjukt. Jag har tappat ork och humör. Mår dåligt över de långa dagarna barnen får vara på dagis. Men har försökt få hem dem tidigare.. Och det har jag lyckats med.. 
Jag längtar till helgen då jag får mer tid med barnen. 

Ikväll vid läggning var de sjukt svårt att få de att somna. De sprang upp flera ggr, gapade och bara skrek.. Blev galen tillslut.. Men de somnade sen och sover gott.. Satt nyss inne hos dem och kliade på deras ryggar.. Får ju ångest varje gång jag blir arg på dem.. Men när de krånglat över en timme, så tappar man tålamodet. 
Imorgon ska vi iaf ha fredagamys, barnen ska få sin veckopeng. De brukar få veckopeng till helgen varje gång de är hemma hos oss. Då får de köpa vad dem vill. Fast vi står för drickan :) 

Ne nu ska jag gå och sova. Vart så trött nu.. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback