Tisdag!!

Godmorgon!

Kan väl börja med att skriva GRATTIS mamma på 50 års dagen ❤ 

Idag ringde Tommys klocka 5.10 så jag följde med upp och hjälpte han med barnen. Så nu är dem på väg till dagis och sen säga Tommy till jobbet.. 
Jag ligger i sängen igen och ska försöka mig på lite sömn till. Är så trött i mina ögon ;) så någon/några timmar till med sömn får det bli... 
Sen ska jag fixa lite här hemma. Ska ta mig an ett skåp kanske. Hatar oreda i garderober och skåp. Men det är så lätt att det blir stökigt i dem. Sen har väl (nästan) alla ett katastrof skåp eller låda. Där man har massa skit, typ papper och ja massa strunt. 

Egentligen ska ju Tommy hämta barnen på dagis idag när han slutat jobbet. Men eftersom vi ska fira mamma så ska jag hämta dem. Hur ska jag orka/kunna gå 
1,8 km till dagis med min smärta? Aja! 

Ne nu ska jag sova!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback