Sova!!!

Äntligen ligger vi i sängen och ska sova. Eller Tommy somnade nu.. Så jag tänkte skriva ett kort inlägg. 

När Tommy kom hem så lagade jag spagetti och köttfärssås. Efter det gick vi till affären. Barnen hade med sin veckopeng, 30 kr var, en tjugolapp och två femmor. Så dem köpte lösgodis för det och vi köpte till popcorn.. När vi kom hem så kollade vi på Tom & Jerry, ny favorit här hemma :)
Sen har vi kolla på fångarna på fortet. Evelyn är mer intresserad än vad Tilma är.. På slutet ville Tilma sitta i mitt knä och mysa. 
Så vid halv tio somnade barnen ikväll, helt utan protest! 

Hoppas på lite sovmorgon imorgon iaf. Vi har ju gått upp 5.10 hela veckan, så dem kommer säkert upp vid 6 tiden :/ 
Så nu säger jag godnatt :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback