Söndag!

Godmorgon!

Ligger i sängen och ska snart gå upp. Vi ska tvätta. Skönt att få tvätta alla sängkläder och Evelyns täcke och kudde som fick lite kräk på sig :) 

Inatt vart.det ganska mkt spring för mig. Jobbigt var det för fogarna men måste man så måste man! Tilma kom in till oss strax innan tre. Hon ville sova emellan. Så jag gick upp och hämtade hennes kudde och täcke, då vaknar Evelyn och sa att hon inte ville sova själv.. Så jag gick till Tilma och frågade om hon inte kunde ligga i sin säng. Nej!! Så gick in till Evelyn som började snyfta lite, då kom Tilma och la sig i sin säng. Snäll lillasyster <3

Sen låg jag vaken till halv fem ungefär :( så jag är trött. Sjukt trött!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback