Onsdag redan!

Denna vecka kommer att rusa förbi. Imorse gick vi upp 5.10.. Barnen åt frukost med Tommy och sen fick dem sätta på sig kläder. Jag borstade håret och tänderna på dem och längtade så tills jag skulle få lägga mig igen.. När dem fått på sig alla ytterkläder och skulle gå så fick Tilma total panik och bara skrek. Hon ville att jag skulle följa med. Men jag stängde dörren och tänkte att hon lugnar sig. Men jag hör hur hon fortsätter även nere i källaren där de ska hämta vagnen. Då gick jag ner. Hon ville till mig direkt och sa att hon ville vara hemma från dagis och vara med mig. Så jag kunde inte tvinga henne. Så Tommy gick med Evelyn till dagis bara :) 
Strax innan åtta fick jag Tilma att somna bredvid mig i sängen.. Skönt.. Men tror ni jag kunde somna då eller?? Nä, jag vart stressad och kände att jag måste somna nu för hon vaknar säkert snart.. Jojo, hon sover än :( aja, får bli tidigt ikväll. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback