Onsdag!

Godmorgon! 
Här ligger jag vaken redan :( kan inte sova. Har vart vaken sen tre ungefär. Gick upp och satte mig vid datorn en stund. Men bu ligger jag i sängen, tänkte sova! Men då börjar liven i magen röra på sig. Vet inte om dem har en boxningsmatch där inne ;) 
Men ska snart lägga bort mobilen och försöka somna om. 
Har sovit otroligt dåligt inatt pga smärta i fogarna. 

Igår bestämde jag mig för att ta tåget till Örebro. Jag mötte upp Tommy och så köpte vi presenter till Tilma. Eftersom att hon blir tre år på söndag. Måste baka också! 
Hon var ju nyss bebis. Hon är fortfarande bebis, för mig!! Nu blir hon snart storasyster också. 

Idag ska jag åka till BM och sen träffa Tina, vi ska väl ta en lunch och snacka massa skit :) 

Tänk att vi vart kompisar i 23 år :) det är fan sjukt! ❤ 

Ne nu ska jag försöka somna om! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback