Natt och vaken :)

Vi har sett på film tills nu. Så nu ska vi försöka sova. Vart och må sjukt illa i slutet utav filmen. Men känns bättre nu när jag ligger i sängen. 

Idag när jag var klar hos bm med min glukosbelastning och vanliga kontroll så skulle jag få vänta på bussen i två timmar, men hade tur min bm och hennes chef skulle till Frövi så kunde åka med dem. Så var hemma vid 11.30. Då åt jag lunch, första jag åt idag.. Sen la jag mig och vilade. Hann vila i ungefär 40 min sen ringer dagis och berättar att dem inte får tag på Jonas och att Evelyn hade kräkts. Så jag sa att får jag inte tag på han så kommer jag. Men efter många om och men så lyckades jag få tag på han tack vare pappa. 
Mår så dåligt när jag inte kan vara med mina barn när dem är sjuka.. :( men pratade med Jonas ikväll och hon hade inte kräkts nå mer. Lilla stumpan <3

Jag har mått konstigt hela dagen och det måste bero på sockerchocken jag fick förut :/ har haft konstig huvudvärk och mått allmänt dåligt. 
Bm ringde mig i em och sa att provsvaren hade kommit och jag har inte grav.diabetes :) känns skönt det iaf! 

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback