Mysdag med barnen!

Gokväll..

Just nu sitter jag med fotbad, mina fötter är lite svullna på kvällarna. Så det är skönt!

Idag har jag och barnen vart ensamma. Vi kollade på skönheten och odjuret. Tilma somnade i min famn och Evelyn satt tätt intill mig. Jätte mysigt! 
Saknar dem redan :( 
Men imorgon ska jag passa på och sova. Har sovit dåligt hela veckan. Varje natt har Tilma kommit in och lagt sig typ på mig förutom en natt, men då kom Evelyn in och det var då hon kräktes i våran säng. Jag tycker att det är mysigt när dem kommer och ligger hos mig, men inte varje natt. De brukar aldrig komma in och sova hos oss. Men tror dem känner av att det är nära nu, att tvillingarna kommer. Iaf Tilma, hon är så mammig nu :) nästan bara jag som duger.. 

Ne nu ska jag fila mina fötter och sen hoppa i säng! Godnatt :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback