Morsgris!

Godmorgon!

Har lagt mig i sängen igen efter att ha hjälpt till att få iväg barnen till dagis.. Tilma kom in till oss inatt igen. Hon la sig tätt intill mig och sov. Så jag har sovit jätte dåligt på jätte liten plats. 
Jag ska ju egentligen till bm och göra glukosbelastningen, men avbokade tiden. Känner att jag kommer inte klara att vara fastande till klockan 13.00 idag. Är liksom redan hungrig så det gör ont i magen.. 
Tilma ville inte gå till dagis imorse och ville vara hemma med mig. Det gör ont i hela mig när det blir så. Men jag kände att hon måste till dagis. Jag måste vila efter denna natt. Hon har blivit sån morsgris, så det är sjukt. Bara jag får hjälpa henne... Det ända hon tjatade om igår var att hon ville till mormor och vara där med mig. Tror hon har kommit in i någon fas som är väldigt jobbig för henne. Hon mår inte bra i sig själv. Det känner jag. Som mamma vet man när sina barn mår dåligt eller när det hänt något. 
Jag vet att Tilma älskar dagiset, annars hade jag inte tvingat iväg henne. Som i onsdags när hon vägrade och fick vara hemma med mig så sov hon till tio sen ångrade hon sig och ville helt plötsligt till dagis. 
Men jag har lovat att jag ska hämta idag och att vi alla ska ha mys framför fångarna på fortet. 

Ne nu ska jag sova en stund. Har dåligt samvete och känner mig taskig att hon fick gå. Men men.. Sen att jag blev arg igår kväll på barnen.. Hatar när man måste bli arg för att dem ska lyssna. Hatar att behöva tjata.. Men idag ska jag mysa med båda och telefonen ska ligga i köket :) haha

Tilma i onsdags när vi gick på promenad till mormor.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback