Måndag!

Godmorgon!

Ny vecka.. V.36 (35+0) idag! Sen är det exakt 3 veckor till kejsarsnittet :) så om 3 veckor har vi bebisar!
Magbild kanske kommer upp senare..

Imorse gick vi upp fem. Fixade barnen till dagis. Sen gick Tommy dit med dem. Idag börjar Tilma på myren, så hon blir en stor tjej idag :) 
Jag har hunnit prata med Tina i telefonen i typ 45 minuter också ;D haha men ni
I ska jag somna om innan det blir allt för ljust. Men har en plogbil precis utanför sovrumsfönstret :( låter så mkt!! 

Igår kväll beställde jag lite från hm. Jag hade gratis frakt och rabatt som gick ut igår. Så beställde två bodys, två par strumpbyxor och två mössor till bebisarna i storlek 50 och sen beställde jag 7-pack trosor till Evelyn. Allt för 300:- 

Ne nu drog plogbilen en bit bort, så ska försöka somna nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback