Lördag!

Godmorgon!

Ligger i sängen och kollar runt på telefonen och passar på att skriva ett inlägg. 
Inatt har jag sovit dåligt, precis som alla andra nätter. Jag är nu trött i kropp och själ. Visst skulle jag kunna sova mer nu, men vill inte sova bort hela dagen. Har en del att göra idag. Vi ska nog plocka bort julen. Granen barrar och nu är jag lite små trött på den. Sen blir det ju att städa :) fortsätta med planeringen av tjejernas ankomst! ;D 


Jag älskar julen och allt där till.. Men när det ser ut som det gör ute så finns inte den där mysiga julkänslan. Jag vet inte heller när jag såg solen sist.. Känner att det finns snart ingen energi, mörkt dygnet runt och regn! Så deprimerande. Men nu vill jag inte att snön kommer, nu ser jag framemot våren. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback