Inte mer???

Just nu ligger jag i sängen. Idag har jag inte fått mycket gjort medan Tommy har gjort nästan allt. Jag sprang några vändor till tvättstugan imorse, men Tommy fick springa första och sista. Sen har jag mest legat och slappat. Haft ont lite varstans idag. Inte mått bra överhuvudtaget. Jag vek tvätt och bäddade rent i barnens sängar. Jag förlängde Evelyns säng också. Hon fick ju nästan inte plats ;D haha! Jag har lagat mat och det blev potatis, kotletter och sås. Sen har Tommy städat och vart ute med barnen. 

Nu på eftermiddagen började Tilma gnälla över att hon har ont i magen. När jag la henne så hade hon jätte ont och kved och sparkade i sängen. Hoppas bara det inte är magsjuka. 
Medan köttet kokade så ritade vi. Evelyn älskar att klippa :) Tilma ritade så noga, är impad över hur noga hon var. Men ändå sitter hon och säger "jag kan inte" och "det blir så fult".. Tilma har inte det bästa självförtroendet, hon klagar mycket över att hon är ful osv.. Att hon är dålig på mycket! Det är hemskt, jag mår skit när hon säger sånt. Hon är ju inte ens tre år än :/ aja, mår dåligt av att tänka på det. 

På tal om tre. Hon blir tre 2 februari och jag har ingen aning om vad hon ska få i presenter.. Allt hon önskar sig är tårta :D haha! Men något måste vi ju hitta på..

Ne nu ska jag sova, godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback