Idag kom snön..

Inatt kom Evelyn in till oss och sa att hon hade jätte ont i magen. Hon fick vatten. Sen somnade hon och vaknade till och från och sa att hon hade så ont. Vid halv sju ungefär så satte hon sig upp och kräktes. Vi gick upp och då såg vi att det var fullt med snö ute och barnen blev överlyckliga. 
Jag hoppades på att det var för att hon var jätte hungrig. Men när vi gick upp så försökte hon hinna till toaletten men kräktes i tv-rummet och hela hallen, sen kom det mer i toaletten. Stackars barn! Hade jag inte haft Tommy hade jag inte fått upp allt än pga mitt illamående. Sen har hon legat på soffan och tittat på film. Runt halv elva så var det dags igen. Men då kräktes hon i hinken som stod bredvid henne. 

Sen vid lunch så somnade hon på soffan och sov ett par timmar. Jag och Tilma passade på att gå ut i snön då. 
Hon tycker det är så tråkigt när Evelyn är sjuk och inte kan leka med henne. 

Nu har vi nyss ätit soppa. Jag gjorde soppa på lite rester. Potatis, korv och purjolök. Det var gott en kall dag som denna :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback