Fredag!

Idag gick jag upp runt 8 tiden. Kände att jag vill inte sova bort denna dag. Sen är det skönt att vara uppe i tid =)
Min frukost idag blev varm oboý och macka. Fast oboýen spillde jag ut över hela mig, stolen och golvet... =( Så klumpigt! Men en macka fick jag i mig efter några grodor ur munnen..

Vid 12.30 ska jag vara på dagiset, det är utvecklingssamtal för Tilma. På måndag börjar hon på stora avdelningen. Att hon är så stor redan, hon var ju nyss bebis. Hon fyller 3 år den 2 februari och jag kan inte fatta att det är 3 år sen som hon föddes.
Snart kommer tvillingarna också, det är bara 3,5 vecka kvar och det stressar mig lite också.. Sen i maj blir min stora tös 5 år, kan ni fatta? 5 år!! Blir nästan rädd, vart tar tiden vägen?
Ne nu ska jag fixa mig och sen blir det att gå till dagis!
 
Ha en toppen fredag alla! Jag och älsklingen ska mysa framför fångarna på fortet sen <3

Kommentarer
Kim säger:

Hej!
Hittade din blogg av en slump och såg att du har en dotter som heter tilma. Min dotter heter också det och jag har aldrig träffat nån eller sett någon annan tilma förut :-)
Ha det bra och lycka till med tvillingarna!

2014-01-19 | 00:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback