14 dagar kvar...

...tills vi får träffa våra bebisar. Bebisar? Två stycken? Ja tydligen!
Känns lite konstigt, man vet det men man fattar det inte. Men jag längtar tills jag får träffa dem. Ska bli så mysigt med bebisar!! 

Blogg.se har strulat för mig i helgen. Har inte kommit in från mobilen. Sen har jag ju sagt till mig själv att den veckan barnen är här, så ska jag inte sitta vid mobilen mycket. Speciellt inte på helgerna. Denna helg har jag knappt rört den :)
Men vi har gjort en hel del i helgen. I fredags var jag till stan med Anna. Vi åt frukostbuffe på java. Sen gick vi runt i affärer. Jag köpte lite kläder till bebisarna i storlek 44. Har inga kläder i den storleken. Vi fikade och hade trevligt. Inte ofta vi får tid tillsammans, utan barn. På em var jag med Evelyn  på friidrott och hon älskade det. Hon är otroligt duktig. Dem som har hand om det sa att hon var jätte duktig för att vara första gången. Snabb och väldigt bra kondition. Sen hade vi mys framför fångarna på fortet. 
I lördags var det familjegympa. Så vi gick dit och kylan bet verkligen i kinderna. Skönt ändå! När vi kom hem så åt vi pannkakor till lunch. 
Mamma och Therese kom och hälsade på. Jag hjälpte syrran med hennes hår. Rakade och fixade side cuten (heter?). Sen på kvällen mös vi framför törnrosa och åt lite gott :)
Igår söndag, gick jag igenom alla kläder som vi ärvt. Jätte mycket fint! 

Så nu har de kläder ett tag. Evelyn använder bara kläder i storlek 110 och 116. Tilma använder mest 92 och 98 men även 104 i tröjor.. 
Sen rensade jag min garderob och slängde massa skit. Rensade även ut två andra garderober med massa skit. Har en kvar att fixa. Sen tog vi det lugnt tills Jonas kom och hämtade barnen vid 18.00 :/ jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback