Torsdag!

Gokväll..
 
Imorse kom Anna hit på frukost och fika. Sen åkte vi till Örebro och gick på rusta. Köpte nytt duschdraperi. Vi hade vitt innan och det blev så missfärgat. Sen släppte hon av mig på USÖ, där mötte jag upp Tommy. Vi har vart på inskrivning på BB. Där vi pratade om snittet som är på måndag. Vi ska infinna oss på BB kl:6.45 på måndag. Då vi får vårt rum och jag får byta om. Sen runt 8.00 ligger jag på operationsbordet =) Nervöst!!
 
Sen åkte vi hem och slängde in en maskin tvätt. Tommy gick sen och hämtade barnen på dagis och jag började med maten. Det blev ärtsoppa och pannkaka.
 
 
Sen fick barnen duscha och hoppa i säng. Nu ska jag och älsklingen glo på farmen på tv4play. Hann inte kolla när det var, la ungarna då =)
 

Kommentarer
mamma till 3 och mormor till 10 säger:

Lycka till på måndag.

Hälsningar Trelleborg.

Svar: Tack :)
Bella

2014-02-06 | 21:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback