Tilmas dag!

Igår fyllde ju Tilma 3 hela år. Barnen kom till oss vid ett tiden. Så vi började med att Tilma fick öppna paketen som vi köpt. 
- vingar & kjol
- lottospel
- dockkläder
- kastruller
- leksaksmat


Sen åt vi köttbullar och makaroner till lunch innan alla skulle komma. Mamma med familj kom strax efter tre. Av dem fick hon hello Kitty dress och ett skötbord till dockorna

Vi fikade och mina fötter svullna upp nå sjukt, kände mig som en elefant, hobbit eller ja haha!
Pappa och Elisabeth kom när mamma och dem skulle åka, så fram med fikat igen ;P av dem fick hon en prinsesskklänning och krona. 

Ska försöka ta kort på henne i den imorgon. 
Tårtan jag gjorde med vaniljkräm och jordgubbsmousse fyllning gick att äta.. 

Ne nu ska jag försöka somna om! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback