Sova, vad är det??

Tror nästan jag glömt bort hur man kan sova. Jag sover så sjukt dåligt på nätterna och kan inte sova på dagarna heller längre. Fast jag är jätte trött på dagen och det svider i ögonen, så kan jag inte somna. Antar att det är för att allt närmar sig och att jag har så sjukt ont. Sammandragningarna gör jätte ont!
Jag har gått och blitt förkyld också.. Ont i halsen, tung andad, hostar och snorar :(
Tror att det är därför jag inte kan sova nu, pga nästäppan! 

Idag var jag ju på hörselkontroll med Evelyn, hon hör jätte bra! Sen har jag vart i Örebro och handlat mat till helgen och nya inneskor till Evelyn, som hon kan ha på friidrotten. Sen följde jag med Jonas till friidrotten, tycker det är så kul att se Evelyn springa och göra alla grenar. Hon är sjukt duktig. Tilma var också med och kollade, hon var jätte duktig och satt mest stilla och tittade. Hon sprang runt massor med Evelyn innan de börja :) 
I helgen har jag inte tid att vara sjuk, Tilma fyller på söndag och ska ha kalas då. Hon har bestämt att det ska vara jordgubbstårta med vindruvor på :) som Tilma säger: vangubbar=jordgubbar, mandruvor=vindruvor. 

Ne nu ska jag försöka somna om! Hoppas ni sover som stockar ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback