Snart dags för sängen!

Imorse var jag till vc och mätte blodtrycket. Det har gått ner till 145/80 och det är ju skitbra. Iaf bättre än 210/100 som jag hade förra veckan :)
Men dem på vc släpper mig inte än. Jag kommer få gå en dag i veckan och mäta så det inte höjs igen. 
Sen tog vi tåget till Örebro och shoppade lite. Jag köpte en ny mascara, Tommy köpte en vårjacka, till Evelyn och Tilma köpte vi hårspännen och sen första året böcker till tvillingarna. 
Vi åt lunch och sen fikade också. Vi åt bakad potatis.. Till fika blev det kaffe och äppelpaj.

Så kul när vi är ute, många stannar och ska titta och tycker det är så kul att vi fått tvillingar :)
När vi kom hem så mös vi lite med tjejerna.

Stor skillnad på dem. Nemi är ju ett halvt huvud större än Mileja ❤
Bada hann dem också göra. Jag gjorde fiskgratäng som blev jätte gott. 
Nu sitter jag framför tvn och ska snart byta blöja på tjejerna och sen ge dem mat, så jag får sova snart. 
Tommy spelar lite :)
 
Imorgon ska vi åka och hälsa på på Tommys jobb.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback