Fredag!

Jag har tappat dags och tidsbegreppet.. Känns som det är söndag. Fast jag har haft söndag hela veckan. 

Nu är vi hemma från bb igen och hoppas vi får stanna hemma. Det är så jobbigt att dem är så små.. Mileja har lite gulsot, men inte såpass att hon behövde sola. Sen hade hon ju gått ner i vikt. Så vi var tvungna att öka ersättningen från 20 ml till 40 ml. Sen ge var tredje timme. Jag pumpar till Mileja också.. Nemi ammar och får ersättning. När vi åkte hem idag från bb vägde Mileja 2010 gram, alltså en ökning på 20 gram på en natt :) tummen upp! Det som var, var att Mileja är så liten och hon tappade energi och orkade helt enkelt inte äta. 
Men nu är vi hemma och båda tjejerna mår bra!!
Mina fina korvar når vi hade mys framför fångarna på fortet :) 
Nu ligger dem och sover i sin säng.. 

Ne nu somnade jag till, så godnatt ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback