Förbereder!

Gokväll :)

Nu sitter jag i soffan och mår allmänt dåligt. Svettas och har svårt att andas. Vart ju förkyld inatt. Sov typ 4 timmar pga hosta och nästäppa. 
Men kände mig piggare under dagen så jag kunde följa med och se när min bästa Anna och hennes Simon sa JA till varandra! 

De var så fina! Och jag är så glad för deras skull.. 
När akten var slut så gick vi till kolgrillsbaren (grekisk restaurang) och åt mat. 

När jag kom hem sen så handlade vi allt som behövs till Tilmas kalas imorgon. Ska göra en jordgubbstårta. Det blir chokladbottnar sen med jordgubbsmousse och vaniljkräms fyllning. Hoppas det blir gott. Sen har vi bakat muffins med chokladbitar i. Jag har slagit in alla paket och lagt dem i hennes säng. 
De kommer hem till oss vid 13 tiden imorgon! Sen kommer gästerna lite senare.. 

Nu ska jag slappa en stund innan jag ska ta min jobbiga förkylning till sängen :( hoppas på fler timmars sömn inatt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback