7 dagar kvar!

Igår började jag må väldigt dåligt. Mina fötter svullnade upp jätte mycket och jag kände mig allmänt sjuk. 

Och inatt har jag inte sovit något alls. Tittade på klockan 4.15 sista gången. Sen upp vid fem och hjälpa Tommy att komma iväg med barnen till dagis. Men somnade om en stund sen när han gått. 
Sen vid lunch bjöd mamma mig på lunch från pizzan. Så var hem till henne och åt och drack kaffe. Känner mig lite bättre nu, men inte helt hundra. Ringde till förlossningen imorse och rådfrågade lite. Hon tyckte jag skulle komma in, men jag kände att jag ville avvakta. Så hon sa ät frukost och lägg dig och vila sen återkommer du om du vill komma in. Men jag känner, känner jag mig inte bättre imorgon, så åker jag in på kontroll. 

Ne nu ska jag vila! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback