6 dagar efter kejsarsnittet ❤

Det innebär också att Nemi och Mileja är 6 dagar gamla redan?! Vart tar tiden vägen? Veckan har gått sjukt sakta, men ändå? Jag har tvillingar på 6 dagar redan.. 


6 dagar efter jag gjorde kejsarsnitt. Jag har inte direkt ont i snittet, det mest stramar. Tycker det är konstigt, med en så stor operation och jag har knappt haft ont alls.. 
Men jag har fått ont i mellangärdet. Kan knappt ligga på sidorna. Det gör så ont. Får se om det inte blir bättre tills på måndag, så får jag ringa iväg. 

Min kropp mår väl okej annars, magen sjunker och ger mig en fin bulldeg. Men har ändå gått ner 15 kg av 30 kg. Så jag känner att det går iaf åt rätt håll. 

Första bilden är från några dagar innan kejsarsnittet. Sen 3 dagar efter är jag svullen och ser typ ut att vara gravid fortfarande.. Se 5 dagar efter har degen kommit fram ;D haha usch!
Längtar tills jag kan börja promenera och röra på mig normalt igen. Nu kan jag bara ta korta promenader och inte kan jag gå allt för fort..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback