20 december..

Godkväll :)

Vi har nyss sett Turtles filmen, den var bra! 
Har inte skrivit sen typ i torsdags. Tommy gick på jullov då :D så skönt att ha honom hemma ett tag nu. Nu när Nemi lär sig gå och allt. Hon är så duktig och tar som mest 8 steg. Än är hon ju inte helt stadig, men hon försöker själv hela tiden. Så snart går hon väl runt här hemma :)

Igår åkte vi in till stan och köpte lite mer julklappar eller ja de sista julklapparna.. Så nu har vi sjukt mkt klappar som ska läggas under granen. Får se om jag gör det på måndag. Så svårt när bebisarna kryper runt. 
Men det var inte så farligt med folk igår iaf.. Vi åt pch fikade, bebisarna var jätte duktiga som vanligt. 




Idag bestämde vi oss för att åka en vända till Linde, där vi gick minst 1 mil. Så skönt att åka i väg och gå. Här har man ju gått på varenda ställe flera ggr. Vi shoppade såklart också :P och åt. Men imorgon blir det en lugn hemmadag. Ska städa och tvätta, gå en promenad ska vi också hinna... Sn på eftermiddagen imorgon kommer Evelyn & Tilma hit äntligen :) saknar dem hela tiden! 

Julkänslor? Nej! Vet inte om det är för att jag är äldre.. Ne, det måste vara snöbristen som gör att jag inte får några. Vill ju ha lite vitt på marken vid jul. 

Aja, nu ska jag sova! Hörs kanske imorgon ;) godnatt ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback