17 december..

Nu på förmiddagen så har jag storstädat och fixat.. Bebisarna är så duktiga och bråkar inte mkt när jag grejar, de följer efter dammsugare och vill känna när det blåser på dem. men det är inget jobbigt ;) haha! Sen har jag duschat, fixat bebisarna. Nu ligger de i sina sängar och äter välling och ska sova. Jag tänkte sitta en stund vid datorn och glo, sen äta lunch. Hade tänkt ta en promenad men gör det i eftermiddag. Evelyn och Tilma kommer vid 13 tiden, så går ut med dem då. Jonas ska jobba och då ska vi ha dem tills ikväll. Tycker det är så kul när dem kommer hit på pappaveckan, man saknar dem ju så mkt.. 
 
 
Tänk att om exakt 1 vecka är det julafton... barnen är förväntansfulla över alla julklappar =) Hopps dem kommer bli nöjda med allt. Vi ska åka in på fredag och köpa det sista till barnen och alla andra.. haha, egentligen är ju barnen klara, men svårt att hålla sig från att köpa mer ;) Det är barnens dag och då ska dem bli bortskämda, tycker jag :P även fast jag inte skämmer bort dem med saker som kostar jämt. Det får ju liksom inte bli för mkt heller. Sen fyller ju Tilma 2 februari och tvillingarna 9 februari. Evelyn är lite avis över att alla hennes syskon fyller samma månad och hon i maj. Men har förklarat att hon kan liksom inte fylla på en bättre tid. 
 
Ne nu kurrar magen, så nu blir det rester från igår. Potatisklyftor, fläskkotletter och sås, mums.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback