Kväller..



Börjar med en fina bilder på mina små töser. Jag är så glad över att just jag fick tvillingar, den tanken går inte att få bort. 

Idag har vi mest vart hemma. Inte gjort ett skit! Tommys mamma, Nisse och Fredde kom på eftermiddagen och fikade. Alltid trevligt med besök :) vi fick kartonger också. Flyttar om 2,5 vecka. Så tänkte väl börja packa lite smått. 

Evelyn har också fått inbjudan till kalas på lek och buslandet. Så hon kommer nog bli glad när hon får höra det :) 
Jag har saknat Evelyn & Tilma extra mkt idag. 


Nu tänkte jag ta och sova, är så sjukt trött. Tommy spelar ju ändå... Så kan lika bra sova :) imorgon ska vi åka till Örebro och köpa lite nödvändigt.. 

Godnatt ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback