27 augusti..

Godmorgon! Ska försöka bli bättre på att skriva. Visst egentligen skriver jag för mig själv, men när jag ser att alla mina läsare fortfarande kollar så ska jag bli bättre. Jag själv tycker det är tråkigt när man ska kolla bloggar och så har personen inte skrivit ;D haha! 

Nu ligger iaf bebisarna i vagnen och vi ska snart gå till dagis.. Vi ska sälja våran vagn idag också, lite sorgligt faktiskt. Men vi ska ha en lite mindre och smidigare vagn. 
På fredag får vi nycklarna till lägenheten också. Så i helgen blir det flytt, har sån panik i röran här hemma.. 

Igår var jag till lasarettet. Först var jag och lämnade Nemi hos hennes farmor och åkte med Mileja till lasarettet. Hon lämnade blod.. Sen åkte vi till Nemi och farmorn en stund. Sen vid 13 skulle jag tillbaka till lasarettet, men då till Tilmas dietist. Mer om det i ett annat inlägg. Nu ska vi gå :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback