21 augusti..

Gogmorgon!

Nu ekar det tomt igen. Men Nemi & Mileja var så sjuka igår och jag var helt slut. Anna var hit med massa ytterkläder till barnen, vi åt frukost och drack kaffe. Tänk att man har en sån fin vän. Hon fick ett par jeans och en fin klänning till sina barn av mig. Men jag glömde ge henne sin födelsedagspresent som jag köpt till henne. Aja, hon får den nästa gång vi ses! 
Tillbaka till mina sjuklingar. Usch så synd det var om den igår. Snorade sjukt mkt, ögonen rann och feber på det. Så jag avbokade tiden som Mileja hade på lasarettet. 


Här var dem så ledsna och hungriga!

Sen på kvällen kom Tommys mamma och hämtade mig och Evelyn. Vi skulle till ridskolan. Så nu är första dagen på ridskolan avklarad och Evelyn är nöjd och stolt.

Nu ska vi bara köpa lite ridkläder, skor och hjälm till henne :) 
Stolt mamma ❤️

Ne nu ska jag fixa iordning här hemma och sen se vad vi ska hitta på :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback